تلاش‌ «سیا» برای عدم راه‌یابی سیاستمدار نزدیک به پوتین به وزارت خارجه آمریکا + تصاویر و فیلم

آمار مطالب

کل مطالب : 1148
کل نظرات : 10

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 201
باردید دیروز : 143
بازدید هفته : 455
بازدید ماه : 440
بازدید سال : 5840
بازدید کلی : 146149

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فجر و آدرس aryamanesh76.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : آریا
تاریخ : پنج شنبه 25 آذر 1395
نظرات
چیزی که مشخص است این است که سازمان CIA‌ بدون ارائه کوچکترین مدرکی از دخالت روسیه در انتخابات ادعای مربوطه را مطرح کرده است. برنامه CIA‌ این است که از جلوس دوست نزدیک پوتین به کرسی وزرات خارجه جلوگیری کند.
سرویس جهان مشرق - سناتور هری رید رهبر اقلیت‌ دموکرات مجلس سنا در اقدامی خواستار استعفای «جیمز کامی» رییس سازمان FBI به علت چیزی که آن را اهمال و قصور در شیطنت روس‌ها در جهت دخالت در انتخابات آمریکا به نفع ترامپ خواند شد.
 
وی، کامی را با «جی. ادگار هوور» موسس بدنام FBI مقایسه کرد و هر دو را شبیه هم دانست. اما به گفته منابع آگاه پیرامون ترامپ، برنامه اصلی سازمان CIA‌ جلوگیری از انتخاب شخصی به نام «رکس تیلرسن» به عنوان وزیر خارجه دولت ترامپ است. وی، رئیس هیئت مدیره، رئیس، و مدیر ارشد اجرایی ابرشرکت «اکسان‌ موبیل»، پنجمین شرکت بزرگ جهان از نظر ارزش بازار است.
 

 
 

 

همچنین طبق گزارش تازه واشنگتن پست، از سوی دیگر سازمان CIA به ریاست «جان برنان» در گزارشی که اخیرا به کنگره فرستاده خبر از کشف افراد مرتبط با روسیه که ایمیل‌های هک‌شده کمیته ملی حزب دموکرات و ستاد هیلاری کلینتون را در اختیار ویکی‌لیکس قرار داده‌اند داده است.

سناتور رید در گفتگو با شبکه MSNBC اظهار داشت: «جیمز کامی مدتهاست که از این ارتباطات خبر دارد اما چون ذاتا یک جمهوریخواه است مخفی‌کاری کرد و چیزی نگفت». رییس FBI‌ در ماه جولای در مقابل رهبران کنگره سوگند یاد کرد که هرگز یک جمهوریخواه نیست و این در حالی‌ است که سوابق و شواهد نشان می‌دهد که وی پیوسته به حزب جمهوریخواه علقه و وابستگی داشته است.

 

این سناتور آمریکایی در حالی سیلی از اتهامات را روانه ویکی لیکس و روسیه کرده که سازمان CIA و دیگر سازمان‌های امنیتی آمریکا در ماه جولای اطمینان داده بودند که اجازه دخالت روسیه و کشور دیگری را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نخواهند داد. رید با اشاره به دوپینگ کردن ورزشکاران روس در المپیک اخیر -که البته عمومیت نداشت- روس‌ها را مشتی متقلب خواند. وی، کامی را به دلیل اینکه اجازه بازی‌های حزبی و ایجاد تنش در کشور را داده در لفافه متقلب و خائن به کشور خواند.

اکنون موجی از دموکرات‌های کنگره بر لزوم تحقیق و تفحص از رییس FBI به دلیل چیزی که هماهنگی وی با روس‌ها یا به عبارت واضح‌تر خیانت به کشور خوانده می‌شود تاکید دارند. شاکیان معتقدند که کامی با نقشه از قبل طراحی شده در 10 روز مانده به برگزاری انتخابات اعلام اتهام علیه هیلاری کلینتون کرد تا عملیات تخریب وی در اذهان عمومی را شکل دهد و سپس با زیرکی تمام در دو روز مانده به انتخابات پس از اطمینان از ریزش آرای هیلاری، جهت مبرا ساختن خود در آینده اعلام کرد که هیچ جرمی از سوی وی صورت نگرفته است. اتفاقات در حال حاضر خبر از خشم اوبامای زخم‌خورده که دستور بررسی دقیق نقش روسیه در انتخابات آمریکا را صادر کرده می‌دهد.

 

 

یک اسراییلی در مرکز آمریکایی‌های اروشلیم آماده برای مناجات پس از خوشحالی از پیروزی ترامپ  

تیم انتقال قدرت دانلد ترامپ هم در اولین واکنش خود نسبت به گزارش محرمانه CIA‌ در بیانیه‌ای آورده است: «این‌ها همان افرادی هستند که گفتند صدام حسین سلاح کشتار جمعی دارد و به عراق حمله کردند در حالی که نداشت. انتخابات خیلی وقت است که تمام شده و آن هم با شکست رکورد جذب بیشترین آرای الکتورال در تاریخ آمریکا. اکنون زمان اقدام و عزتمند کردن آمریکاست». ترامپ نیز در گفتگوی روز یکشنبه خود با شبکه فاکس نیوز اقدام سازمان CIA را یک بازی از پیش طراحی‌شده برای اعمال فشار بر وی در انتخاب وزیر خارجه دانست. به اعتقاد رییس جمهور منتخب آمریکا و اطرافیانش اقدام اخیر CIA یک عملیات «پرچم دروغین» (False Flag) بود برای تهییج افکار عمومی، رسانه‌ها، و صاحب‌نظران تا بدینوسیله ترامپ نتواند «رکس تیلرسن» که قرابت بسیار زیادی با پوتین دارد را به عنوان وزیر خارجه انتخاب نماید.

علاوه بر حملات و درخواست‌های جمعی از مشاوران و وکلا و نمایندگان دموکرات، «جان دین» رایزن کاخ سفید در زمان پرزیدنت نیکسون نیز خواستار ارائه گزارشی کامل از سوی CIA در مورد نقش روسیه در انتخابات آمریکا به مجمع گزینشگران که 538 نفر هستند شده است. گزینشگرها یا همان الکتورها باید تا قبل از 19 دسامبر بطور رسمی رییس‌جمهور منتخب خود که رییس‌جمهور رسمی آمریکا می‌شود را اعلام نمایند. ترامپ نیز در گفتگوی اخیر خود با مجله تایم گزارش CIA را شیطنت برنامه‌ریزی‌شده خواند و اظهار داشت: «دخالت در انتخابات آمریکا می‌تواند از سوی چین و یا کشور دیگری هم صورت بگیرد. چرا دست بر روی روسیه گذاشته‌اید؟».

 
 
00:00 11:05
 
مستندی که نشان می‌دهد CIA‌ در پی ضربه زدن به ترامپ با کارت روسیه که هیچ نقشی در انتخابات نداشته است
 
اصرار این روزهای آمریکایی‌ها برای منتسب کردن دخالت در انتخابات آمریکا به روسیه بیشتر به مقابله با گمانه این روزها پس از سخنان «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه برمی‌گردد. زاخارووا در سخنان 17 نوامبر خود هر گونه اتهام علیه روسیه را مضحک و تلاش برای دور کردن این حقیقت که یهودیان در پیروزی ترامپ دست داشتند خواند. وی در آن کنفرانس خبری اظهار داشت: «اگر می‌خواهید ببینید چه اتفاقی در آمریکا می‌افتد به سراغ یهودیان بروید. اگر می‌خواهید از آینده خبردار شوید نمی‌خواهد روزنامه بخوانید افراد آگاه ما در برایتون انگلیس همه چیز را به شما خواهند گفت. انتخابات آمریکا اصلا نیاز به دخالت ما نداشت. من دوستان یهودی بسیاری در آمریکا دارم که همه آنها از ترامپ حمایت کرده بودند چرا که منافع یهودیان در پیروزی نامزد جمهوریخواهان بود». با توجه به سبقه و فراست سازمان‌های اطلاعاتی روسیه به نظر می‌رسد که سخنان زاخارووا در مورد حقایق متعدد پشت پرده سیاست در آمریکا وجاهت داشته باشد.
 
 
 

اکنون حرکت اوباما به سمتی است که به هیچ عنوان موجب ایجاد تشویش در جامعه آمریکا نشود اما قطعا به نتیجه دست یابد. اوباما دستور اکید صادر کرده که تا قبل از مراسم تحلیف ترامپ بتواند به نتیجه نهایی دست یابد. «اریک شولتز» معاون رسانه‌ای اوباما در این رابطه اظهار داشت: ما در نظر داریم که پس از تحقیقات CIA و حصول به نتیجه، آن را علنی کنیم». اما «بروس ریدل» مامور 30 سال خدمت سازمان CIA که مدیر فعلی «پروژه اطلاعات» موسسه بروکینگز و یکی از کارکشته‌ترین کارشناسان آمریکا در زمینه آمریکاشناسی، خاورمیانه‌شناسی، و آسیاشناسی است، بر این باور است که مشخص شدن اینکه یک کشور خارجی توانایی دخالت در انتخابات آمریکا را دارد از لزوم بسیار بالایی برخوردار است اما در صورتی که نتیجه این امر را ثابت نماید، هر گونه علنی کردن آن عملا آمریکا را دچار بحران داخلی می‌کند و راه برای نفوذ دشمنان این کشور باز می‌شود.

 

چیزی که مشخص است این است که سازمان CIA‌ بدون ارائه کوچکترین مدرکی از دخالت روسیه در انتخابات ادعای مربوطه را مطرح کرده است. قطعا، تحقیقات مربوط به این ادعا خیلی پیشتر یعنی از جولای 2016 می‌توانست به نتیجه برسد اما با پیروزی حیرت‌آور ترامپ بر کلینتون و راه‌یابی ترامپ به کاخ سفید، برنامه CIA این است که با همراهی رسانه‌ها تا حد توان دست به تخریب ترامپ و جلوگیری از انتخاب تیلرسن به عنوان وزیر خارجه بزند. CIA ‌به خوبی می‌داند که اگر تیلرسون بر سر کار بیاید، هر آینه قرابت و دوستی با ولادیمیر پوتین و روسیه شکل واقعی‌تری به خود می‌گیرد و این امر به هیچ‌وجه مورد پذیرش جامعه‌نخبگان پرده‌نشین سیاست لیبرالی و امپریالیستی آمریکا نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 منابع:
 
  https://www.theguardian.com/us-news/2016/dec/10/fbi-russia-trump-election-harry-reid-james-comey-wikileaks

http://www.nbcnews.com/news/us-news/trump-team-dismisses-report-russians-hacking-was-help-trump-win-n694271

http://www.theblaze.com/news/2016/12/10/did-russia-interfere-in-u-s-election-to-help-donald-trump-according-to-the-cia-it-did/

http://windowoneurasia2.blogspot.co.uk/2016/11/jews-not-russians-behind-trumps-victory.html

http://www.telegraph.co.uk/news/2016/11/18/russian-spokeswoman-accused-of-fanning-jewish-conspiracy-after-t/
 
https://www.theguardian.com/us-news/2016/dec/11/donald-trump-cia-russia-election-ridiculous 
 

 

مطالب مرتبط

تعداد بازدید از این مطلب: 1591
موضوعات مرتبط: جامعه و سیاست , بین الملل , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام دوستان وسروران عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات شادی داشته باشید لطفا پس از خواندن و مشاهده هر مطلب نظرات خود را مرقوم فرمایید. متشکرم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود